Veebipoe aztex.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Minu Baltic OÜ (registrikood 16809904) asukohaga Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Lüganuse alevik, Papli tn 4-6, 43301

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Minu Baltic OÜ veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul kui ei ole märgitud teisiti. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes ning tasumine toimub samuti eurodes. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine / maksevõimalused

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mida on võimalik tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

– Pangaülekanne;

– Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalingid;

– Krediitkaardi makse.

Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” – ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Minu Baltic OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Minu Baltic OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

3. Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja teistesse Euroopa riikidesse vastavalt ostukorvis kuvatavale hinnale ja transpordiviisile. Ülejäänud riikidesse ja piirkondadesse saatmine eraldi kokkuleppel.

Ostetud toodetele lisandub postikulu (juhul kui ei ole märgitud teisiti), mille tasub ostja. Tellimused toimetame kohale vastavalt Teie poolt valitud transpordiviisile. Teie tellimuse saadame välja 1-3 tööpäeva jooksul, peale Teie poolt tellimuse eest makstava summa laekumist Minu Baltic OÜ arveldusarvele. Erandlikel juhtudel võib kauba välja saatmise aeg olla pikem, mis juhul teavitame sellest eraldi.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Tooted ja toodete saadavus

Uuendame pidevalt tootevalikut. Võib aga juhtuda, et enne tootekataloogi uuendamist toote saadavus lõppeb. Sellisel juhul võtame Teiega ühendust ning kokkuleppel asendame toote või tühistame tellimuse. Kui tellimus tühistatakse kauba saadavuse lõppemise tõttu, tagastame raha 7 tööpäeva jooksul.

5. Muud tingimused

Jätame endale õiguse pakutavate toodete hindu muuta ja täiendada. Sellekohased muutused hakkavad kehtima alates nende ilmumisest meie veebipoes.

Müüja ei vastuta tootel ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud ostja süül või kui puudus on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.

Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui tellitud kaubavaru on lõppenud.

Kui tehnilise vea tõttu on e- poes pakutava toote hind muutunud / muudetud võrreldes toote tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks, siis on müüjal õigus taganeda tehnilise vea tõttu tekkinud vigase hinnaga toote müügitehingust eeldusel, et müüja ei ole toodet ostjale veel sihtkohta saatnud.

6. Pretensioonide esitamine ja kauba tagastamine

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutus- ja hooldusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest. Pretensiooni esitamiseks palume saata täpne puuduse kirjeldus, tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon ja tellimuse number aadressile info@aztex.ee

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Ettevõtja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija asja kättetoimetamise kulud. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea ettevõtja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu (VÕS § 492). Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks. Kauba tagastuse aadress ja tarneviis lepitakse iga juhtumi puhul eraldi kokku.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@aztex.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse/pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus Minu Baltic OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma Minu Baltic OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva/Itella Smartpost/DPD kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

Teenuse osutaja vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuste või puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul, mil kaup on tarbijale üleantud. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1).

Puuduse avastamisel tuleb lõpetada toote kasutamine koheselt.

Pretensioon tuleb esitada kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ning sinna tuleb märkida:

– tarbija nimi ja kontaktandmed;

– kaebuse esitamise kuupäev;

– kauba või teenuse puudus;

– ettevõtjale esitatav nõue;

– viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

7. Erimeelsused

Kõik erimeelsused püütakse lahendada mõistlikul vastastikusel läbirääkimiste teel. Juhul, kui pooled ei jõua kokkuleppele lahendatakse erimeelsused vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.